MijnOegandareis.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Amber

Reacties

Reacties

t. wen

Wauw Am, het gaat nu wel heel dichtbij komen allemaal! Succes met alle voorbereidingen en leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven. Ben zo benieuwd hoe je het ga hebben daar.... Xx

vissers hoogvliet

Lieve amber,
Leuk dat we op deze manier over je ervaringen kunnen lezen. Het wordt vast een onvergetelijke ervaring voor jou en voor de mensen die je een helpende hand kan gaan bieden. Succes met de laatste voorbereidingen. Liefs van ons.

Wilma v.B.

Het schiet al op!! Ik vind je zooo stoer en wens je een prachtige tijd.
Ben benieuwd naar je ervaringen. Succes met de laatste voorbereidingen. Leuk dat je ons op deze manier laat meekijken. Xx

tante Annette

Meissie,
wat ben ik stiekem jaloers op kou, wat een mooi avontuur. ik hoop voor je dat je een goede tijd te gemoed gaat. En wij gaan je zeker volgen!!

Corien

Amber,
Heel veel succes met alle voorbereidingen!
Leuk om je te kunnen gaan volgen!
Ik heb bewondering voor je!!

Opa en Oma Kooijman

Veel succes en Gods zegen toegewenst

Joan

Lieve Amber,

Dank voor je uitnodiging op jouw reisblog! Ik ga je zeker volgen! Ik vind het geweldig dat je dit gaat doen en hoop en bid dat je daar een goede en mooie tijd mag hebben! Succes met de voorbereidingen en tot gauw!xxx

Petra en Theo

Ha Amber, wat leuk dat we je kunnen volgen! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen, we hopen dat je een mooie tijd zult hebben in Oeganda. We zijn benieuwd naar je verhalen en foto's! xxx

Annemiek Schuurmans

Ha Amber.
Wat fantastisch dat je grote reis nu gauw gaat beginnen.
Veel succes met de laatste voorbereidingen. Ik ga je blog zekere volgen!
Groet!

Lisette & Michiel

Ha Amber,
Wij wensen jou een hele mooie reis en een onvergetelijke ervaring toe! Maar vooral ook veel plezier en heel veel lol ;-).

Groetjes en tot over een tijdje!

Erik

Hoi Amber.

Heel veel plezier en wij hopen dat het een onvergetelijke reis mag worden.

Margo

Hoi Amber,

Leuk zo'n blog, ik ga het zeker volgen. Ik zie je morgen nog in ieder geval.

Liefs

Jan, Trudy, Claudio, Emily en Jowan

Lieve Amber. Natuurlijk gaan we je volgen, we wensen je een hele goede reis, geniet van alles wat je meemaakt en weet dat God met je mee reist. heel veel lfs van ons

Annette

Lieve Amber,
morgen gaat je grote avontuur beginnen! Spannend! Ik wens je een goeie reis en een mooie tijd toe in Oeganda! Schrijf maar lekker veel op je blog, ben heel benieuwd hoe je het daar zult hebben! Dikke kus!
X Annette.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!