MijnOegandareis.reismee.nl

Sponsoractie

Stichting LUGA Care

Lieve mensen,

Zoals jullie al wetendoe ik vrijwilligers werk op de Little Angels Nursery & Primary School te Busaane en wil ik in samenwerking met de stichting LUGA Care een actie opstarten om ervoor te zorgen dat er bij de nieuwe school ook een nieuw toiletgebouw gebouwd kan gaan worden.

Bij de foto's vindt u een tabel met de benodigdheden voor het toiletgebouw. U kunt zelf kiezen wat en voor hoeveel u wilt sponsoren. U kunt dit doen door geld over te maken naar de Stichting LUGA Care onder vermelding van: Actie Toiletgebouw/(uw keuze).

Wilt u bijvoorbeeld stenen sponsoren dan maakt u geld over naar Stichting LUGA Care met de vermelding: Actie Toiletgebouw/100 stenen.

Het zou echt geweldig zijn als we het geld op deze manier bij elkaar kunnen sparen.

Wilt u liever zelf het bedrag van sponsoring bepalen, zonder dat het gekoppeld is aan bouwmateriaal, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Ik wil u dan wel vragen dit ook onder vermelding van "Actie toiletgebouw" te doen.

Via mijn reisblog, http://mijnoegandareis.reismee.nl, zal ik u op de hoogte houden hoe de actie verloopt.

Met vriendelijke groet,

Amber Kooijman

Stichting LUGA Care heeft geen winstoogmerk en maakt geen kosten die ten laste komen van uw bijdrage. Correspondentieadres: Klomperweg 115, 6741 PG Lunteren Bankrek.nr.: Rabobank NL41 RABO 0171299280 RSIN/fiscaal nummer: 853916251 Website: www.lugacare.com E-mail adres: lugacare@gmail.com

lenie kamsteeg

lieve Amber, wat een leuke actie, natuurlijk doen we mee.
Wat een leuke foto van jou met dat zwarte kindje en wat maak jij veel mee, heel veel sterkte met je mooie werk.
We leven met je mee.

liefs van ons, Bert en Lenie Kamsteeg.