MijnOegandareis.reismee.nl

Nog maar drie weken

Lieve allemaal,

Er word altijd gezegd, de tijd gaat hard als je het naar je zin hebt en dat is in mijn geval zo. Het was een goede keuze om een half jaar naar Oeganda te gaan en mijn hulp aan te bieden. Ik geniet enorm van de kinderen. Het is zo fijn om ze alle liefde en aandacht te geven en ik krijg er zelf ook veel liefde voor terug. Het is heel bijzonder en soms ook heftig om te zien hoe de mensen hier leven. Des te meer realiseer ik mij hoe dankbaar ik mag zijn voor wat ik allemaal heb. Een mooi huis, genoeg eten en een liefdevol gezin waar ik in mag opgroeien. Ik zal deze reis nooit meer vergeten. Ik ga nog enorm genieten de laatste 3 weekjes.

Hoe staat de actie toiletgebouw ervoor?

Allereerst wil ik nogmaals iedereen bedanken die tot nu toe gesponsord heeft!

Even leek het erop dat we het eindbedrag (€3120) niet zouden gaan halen, maar we hebben de afgelopen weken een paar grote giften mogen ontvangen waardoor het eindbedrag toch in zicht komt. Er is nog maar €320 nodig om alle benodigdheden te kunnen kopen. Wat zou het mooi zijn als we voor mijn vertrek deze actie kunnen afsluiten.

Nog 55x 100 stenen (á €5) en 6x een paal (á €7,50) en we zijn er!!!

Vind u het ook leuk om de actie te steunen?U kunt zelf kiezen wat en voor hoeveelu wilt sponsoren. U kunt dit doen door geld over te maken naar NL41 RABO 0171299280 t.n.v. Stichting LUGA Care o.v.v. 'Actie Toiletgebouw/(uw keuze)' of 'Actie Toiletgebouw/gift'

Tot gauw,

Amber

Reacties

Reacties

Annette Kleijwegt

Jaaa...weer een verhaal! Zó leuk om te lezen!
Geniet van deze laatste momenten en tot heel gauw! Xxx

Anneke

Trots op jou! XXX

Marco Kleijwegt

Hallo Amber,leuk je bericht te lezen.
Hoe gaat het met de hondjes.
Groetjes marco

joan

Lieve Amber, mooi om te lezen! Nog een paar weken, ze gaan je daar heel erg missen, maar wij kijken hier in Nederland weer erg naar je uit ! Dikke knuf, tot over n paar weekjes!

remco en joanne

Je bent een topper amberie! Wat hebben we gelachen met je en we zullen je straks gaan missen! Dikke kus

sanne

YES! bijna AM!
geniet van je laatste week! tot heel snel!
kroel en kus

t Trudy

Lieve Amber, geweldig wat een mooie foto's heb je weer op je site gezet!, mijn hart smelt als ik die lieve kopjes allemaal zie en wat zijn ze blij met hun zelf gemaakte tassen. Nog even genieten en dan zit het er al weer op:( maar vlg mij heb je volop genoten en je mag trots zijn op je zelf! wij zijn het iniedergeval wel!! Nog een fijne tijd gewenst en tot snel! Lfs Jan, Trudy en Caul, Em en Jo

Heidi

Hoi Amber,

De tijd is inderdaad snel gegaan. Ontzettend fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en nog steeds hebt. Ik denk dat je kan terug kijken op een hele mooie ervaring in je leven. Geniet nog van je laatste dagen daar en een hele goede reis terug. Tot gauw.

Dikke kus van ons.
Leo Heidi Linda en Merel

Lenie Kamsteeg

Lieve Amber, wat leuk om weer wat te lezen over jouw leven in Oeganda, wij zijn net in Gambia geweest en hebben het nog over jou gehad toen we daar ook in een paar gezinnen zijn geweest. Heel veel sterkte met het afscheid nemen volgende week.
Liefs van ons Bert en Lenie Kamsteeg

Mary-Louise

Hai Amber,
Wat een prachtige verhalen en foto's stuur je mee. Wat zul je een hoop ervaring met je mee terug nemen binnenkort naar huis.
Hopelijk gaat alles goed en kun je met een gerust hart terug komen.
Hoe gaat het met het toilet gebouw?
Groetjes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!