MijnOegandareis.reismee.nl

Terug in Nederland!

Hallo allemaal, Precies 3 weken geleden kwam ik aan in Nederland. Het was erg leuk om na een goede vlucht aan te komen op schiphol waar familie en vrienden met spandoeken op mij stonden te wachten. Heerlijk om weer terug te zijn maar in het begin wel erg koud. Ik ben inmiddels weer helemaal gewend en ook al weer lekker aan het werk. Ik mis de kinderen wel enorm. Het is heel gek om ineens niet meer elke op de school te zijn en te kroelen, bezig te zijn met de kids en Engels te moeten praten. Ik heb veel geleerd en gezien en dat zal ik zeker toepassen op mijn leven hier. Ook is het super om weg te gaan met het idee dat het toiletgebouwtje helemaal gefinancierd is en dus gebouwd kan worden. Hier zal ik u uiteraard van op de hoogte houden. Ik wil iedereen erg bedanken voor de leuke reacties op mijn blog of via een andere weg. Heel fijn om te weten dat er veel mensen hebben meegeleefd! Groetjes Amber

keer bekeken
reactie