MijnOegandareis.reismee.nl

Heel dankbaar

Lieve familie, vrienden, bekenden en onbekenden,

Het is gelukt, het toiletgebouw kan gebouwd gaan worden!!!

Het is dank zij jullie gulle gaven gelukt om het geld voor de bouw van een nieuw toiletgebouw bij elkaar te sparen. Even leek het erop dat het niet ging lukken maar na de laaste oproep ging het op een gegeven moment nog maar om een paar tientjes. En nu...., nu zitten we er ver overheen!!!

Gisteren heeft mijn moeder een cheque van het "Snuffelpand" in ontvangst mogen nemen van duizend euro. Deze organisatie zamelt spullen in en verkoopt dit 1x per maand. De opbrengst ervan gaan naar een goed doel. Iedereen kan een aanvraag indienen, mijn oudershaddende sponsoracite "toiletgebouw" ingediend en kregen vorige week te horen dat de opbrengst van de maartverkoop toegewezen was aan onze actie.

In overleg met de stichting LUGA Care zal gekeken worden hoe we het geld, wat nu over is kunnen besteden. Met de bouw van een compleet nieuwe school komt het zeker goed terecht. We zijn de Here dankbaar voor dit ontzetten mooie resultaat en we willen jullie nogmaals heel erg bedanken voor het steunen van de actie.

Tot gauw,

Amber

Wilma

Super meis!! Wat een mooi (bijna) afscheid....

Theo

Hardstikke mooi Amber !
Jij en LugaCare zijn prima in staat om een zinvolle en goede besteding voor het extra geld te zoeken.

Coby

Lieve Amber, een mooier afscheid had jij je kindjes niet kunnen geven! Bedankt voor je succesvolle inzet en je enthousiasme waarmee jij dit hebt gedaan. God bless the childs and all the people there! Ik weet wel een naam voor het toiletgebouw! Maar dat vertel ik als je terug bent. Goede vlucht en tot snel.

Joan

Geweldig!
xxx

opa Kooijman

Prachtig Amber Wij zijn erg trots op je wij zien met verlangen uit naar de komst op schiphol.Als het goed is ben je volgende week deze tijd al thuis.Nog veel sterkte toe gewenst
en een dikke knuffel van ons. Opa en Oma

Ellen Hooijmeijer

Wat een mooi resultaat. Geweldig, hoor!

Annetta H.

Allemaal geweldig wat daar verzet is! Mede door jou!
We wensen je een hele fijne terugreis en tot ziens maar binnenkort! xx

t. Annette

Geweldig en goede reden om volgend terug te gaan. Ik reserveer alvast een plekje in je koffer.

Ko de Wolff

Leuk Amber! Fijn dat het doel is bereikt! Geniet nog een paar dagen, hier is het 5 graden, bewolkt en regen...

Annette Kleijwegt

Wauw! Fantastisch!
Tot volgende week! XXX

Heidi

Geweldig Amber dat voor je vertrek het bedrag gehaald is voor het toiletgebouw. Een hele giede reis terug en tot gauwxxxx

Laar

YEAAAAAAAAH! Top!