MijnOegandareis.reismee.nl

Dag Oeganda!

Lieve allemaal, het is een heel gek idee maar vanavond vlieg ik weer naar huis. Ik ga vanavond met gemengde gevoelens het vliegtuig in. Ik heb heel veel zin om naar huis te gaan maar ik ga hier een hoop achterlaten. Ik ga het leven hier erg missen. Ik heb me hier enorm thuis gevoelt en veel ervaring opgedaan. Wat was het heerlijk om een half jaar bezig te zijn met de kids op de school, om ze een beetje liefde te kunnen geven wat ze vaak thuis niet ontvangen. Wat was het leuk om de kids te helpen te leren lezen, schrijven en het spreken van engels. Wat was het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en te weten dat je hier allemaal met hetzelfde doel bent gekomen. Maar wat was het soms ook heftig om de armoede hier te zien, om te zien hoe de mensen hier wonen. Wat was het heftig om te zien dat de zorg hier zo slecht is, dat kinderen onnodig moeten sterven of mensen onnodig steeds maar zieker worden. Wat was het heftig om te zien hie weinig liefde de kinderen thuis krijgen. Nu ik dat allemaal heb gezien besef ik steeds meer dan ik van geluk mag spreken dat ik in een land als Nederland mag opgroeien. Geboren mocht worden in een liefdevol gezin en de kans krijg om te leven.

Ik kijk met een warm hart terug op deze bijzondere reis.

Dag Oeganda! Liefs Amber.

Reacties

Reacties

Ewoud

Wij zijn ontzettend trots op jou, je bent een kanjer! !!

Annette K.

Lieve Amber,
Wat heb je dat mooi opgeschreven! Dit is een herinnering voor de rest van je leven! Dat ga je nooit meer vergeten!
Maar wat is het leuk om jou morgen weer met open armen op Schiphol te kunnen ontvangen!
Lieve Amber, sterkte met afscheid nemen daar, een goeie terugreis en tot over nog geen 24 uur meer!
Dikke kus!

Corien

Mooi-ontroerend-lief-wat een verschillende emoties!!
Goede reis!
Hoop je snel te zien!!
groetjes,
Corien

Arne

Goede reis Amber! Xx

Margo

Lieve Amber, mooi geschreven!!
Goede, veilige reis.
Tot snel. Xxx

Coby

Lieve Amber, Wat een indrukwekkende afscheidsbrief!wij hebben ook genoten van je verhalen, je enthousiasme,je " mee- en inleven" van de kids, je foto's, je actie voor een nieuw toiletgebouw? Goede terug vlucht. En tot zondag?

Joan

Lieve Amber,
Mooi hoe je dat hebt omschreven: waar en wat het je heeft gebracht zeg maar. Een mooie maar ook moeilijke ervaring/ herinnering om nooit meer uit te wissen. Ik ben trots op je en heb bewondering voor wat en hoe je het hebt gedaan en kijk naar je uit! Goede reis lieverd en een behouden thuiskomst! Nog een (laatste)digitale knuffel en volgende is een echte! xxx

Erna

Lieve Amber, mooi mens!

Dankjewel dat we mochten mee genieten van jouw verhalen. Veilige terugreis gewenst en tot gauw!

Knuffel,
Erna

Wilma

Lieve Amber, wat ga ik je verhalen missen!! Maar het is heel fijn voor jou en je familie dat je weer naar huis komt!
Een goeie reis en tot gauw! xx

t Wen

Lieve Am,
Wat zul je veel hebben om over na te denken op je reis terug naar hier.
Je laat een stukje van jezelf achter maar bent zoveel ervaring rijker....
Kom veilig terug en tot snel!
Ik was je ook graag komen ophalen maar moet helaas vroeg werken.
Zie je snel!
Dikke knuffel van ons allemaal!

Jeanet uit Katwijk

Lieve Amber,
Mooie laatste brief uit Oeganda.
Ik vind het heel bijzonder wat je allemaal hebt gedaan en ook zo lang van huis, je mag ook zeker trots zijn op jezelf.
Wij zijn het in ieder geval ook.
Goede vlucht toegewenst.

Heidi

Hoi Amber,
Wat heb je dit mooi opgeschreven! Was erg leuk om jouw ervaringen te lezen. Een goede reis terug en tot morgenxx

Petra en Theo

Lieve Amber,
je hebt een geweldige ervaring opgedaan voor de rest van je leven. We snappen het dat je het moeilijk vindt om Oeganda en zijn kindjes achter te laten, maar wat ons betreft ook: WELKOM THUIS!
xxx

Oom Daan

Je hebt het fantastisch gedaan. Mooi dat je een ervaring rijker bent waarvan je een rijker mens wordt. Wij kunnen helaas niet op Schiphol zijn, maar we verlangen wel naar je. Hele goede reis en tot verschrikkelijk snel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!