MijnOegandareis.reismee.nl

Nog even!

Hallo allemaal,

Weer even een klein berichtje. Nog even en dan begint de school weer. Nog 1,5 week om precies te zijn. Wat heb ik er weer zin in om alle kinderen te zien en lekker met ze aan de slag te kunnen. We zijn nu bezig om nieuwe kinderen te registreren. Dit kunnen de ouders nog doen tot eind volgende week. We hopen dat we 2 februari weer met 10 volle klassen kunnen starten. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en geniet volop van het land, het weer en de mensen.

Ik ben ook erg blij dat de aktie voor het toiletgebouw zo goed loopt. Ik wil nogmaals iedereen bedanken die al gesponsord heeft!

Tot snel,

Liefs Amber

Annette Kleijwegt

Lieve Amber,
wat blijf je toch heerlijk enthousiast!
Veel succes maar weer met alles!
Dikke knuffel van ons! Xxx

t. wen

Zoveel leuke foto's gezien en mooie verhalen gehoord!
Succes straks met je schoolkids!
XXxxx

Coby van Houdt

Lieve Amber, wat schrijf je enthousiast. Leuk om te lezen en wat een mooi project, dat wij mogen sponseren. Geweldig.

Maaike vd Berg

Heerlijk meis, dat je het daar goed heb!
Leuk dat je weer zin heb in je werk met de kinderen.
Het voelt goed om ons steentje bij te kunnen dragen aan het project, maar het is maar een kleine fractie van wat jij allemaal doet. Respect.
We missen je.
Dikke knuffel ook van Jurre en Mirthe ??

Joan

Lieve Amber,
Heerlijk vooruitzicht: straks je kindertjes weer op school te hebben.
Succes meis! Liefs

Heidi

Hoi Amber,
Wat leuk dat je het nog steeds zo naar je zin hebt. Leuk dat de sponsoractie voor het toiletgebouw goed loopt. Ook wij gaan nog iets doneren hoor!! Veel succes weer op school.

Lieve groetjes van ons allemaal

Nicht Jeanet uit Katwijk

Lieve Amber,
Wat geweldig wat je in Oeganda aan het doen bent.
Wij vinden het leuk om ook iets te geven voor deze mensen, dus zullen we een bijdrage overmaken.
Heel veel succes en we blijven graag op de hoogte.

Liefs uit Katwijk.

Trudy

Lieve Amber,
Net je laatste foto's even bekeken, mijn hart gaat open als ik al die donkere kopjes zie, zo lief!!! Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt.
De foto's van jullie reis met je ouders en Merel hebben we al bekeken, wat een prachtig land! Nog even en dat komt tante Annette, heel veel plezier samen!
Liefs Trudy

Jeanet uit Katwijk

Hoi Amber,
Nog 3 weekjes en dan ga je al die lieve schatjes weer verlaten, doe wat je nog doen kan en geniet er nog van.
Het is en blijft heel bijzonder wat je bent gaan doen, super trots op je.
Liefs.

Coby van houdt

Hai Amber, inderdaad de tijd gaat snel. Fijn dat het allemaal goed gaat. Wij kijken ook naar je uit en je verhalen.
We maken weer over voor je actie. Het zou inderdaad leuk zijn als we met z'n allen dit voor elkaar krijgen. Lieve gr. En tot gauw en een kusje voor al je "kindjes"!????

Ko de Wolff

Hoi Amber,

Leuk om weer wat van je te horen!
Geniet van de 3 laatste weken.
Het toiletgebouw komt af hoor: ik zal snel een donatie doen voor de laatste 6 palen + 11 stenen. Als anderen de laatste 44 stenen met elkaar doneren dan zijn we er
financieel! groetjes Ko en Erna