MijnOegandareis.reismee.nl

Bijna vakantie!

Hallo allemaal, weer even een berichtje vanuit het warme Oeganda. Nog 2 weken en dan krijgen de kids vakantie. Komende maandag starten hun examens dus ze moeten nog even hun best doen voor de vakantie start. Als de kids vakantie hebben zitten we natuurlijk niet stil. Samen met Job en Jennie gaan we proberen tijdens de vakantie alle kinderen thuis op te zoeken om te kijken hoe ze leven. Ook gaan we veel andere projecten bezoeken. Ik heb er heel veel zin in en zal jullie zeker op de hoogte houden. Nog 4 weken en dan komen papa, mama en Merel deze kant op. Heb er zo veel zin in om ze te laten zien waar ik woon en waar ik werk. En ben heel benieuwd of ze het leven hier net zo ervaren als ik doe. Tot snel! liefs Amber.

Anneke

Kan niet wachten!!!
Love you XXX

Annette K.

Leuk om weer wat van je te lezen op je blog!
Volgens mij hebben je ouders en Merel héél veel zin om naar je toe te gaan!
Ben ook heel benieuwd hoe zij het gaan ervaren daar!
Nou meissie, weer veel succes met alles! En we denken veel aan je! Dikke kus van ons allemaal! X

Corien de Jong

Wat leuk dat je familie op bezoek komt!
Leuk om naar uit te kijken!

lenie kamsteeg

Lieve Amber, leuk om weer wat van je te horen.
Via oma kregen we een hele leuke foto van je met je zwarte kinderen.
We hebben de foto uitgeprint en nu hangt hij op, zo denken we veel aan je.
liefs van ons, Bert en Lenie Kamsteeg

Trudy

Lieve Amber,
Leuk hoor de verhalen van je, fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het is heerlijk hoor om kerst en oud en nieuw in de warmte te vieren en natuurlijk helemaal met je vader/moeder en Merel erbij.
Jowan heeft ook wel zin om even bij je te komen kijken maar helaas school gaat voor. Zijn plan is om volgend jaar met een project naar Cambodja te gaan.
Nou meisie heel veel plezier daar en geniet van alles wat je doet. We blijven op de hoogte via deze site!
Liefs van ons allemaal

Kim

Heyy Amber! Je maakt echt supergave dingen mee, en wat leuk dat je ouders en zus komen. Lijkt me zo leuk om ze laten zien hoe je daar leeft. Geniet ervan meissie! Kusss

Lisette

Ha Amber,

Goed om te horen dat je je zo vermaakt. Alvast een hele fijne (kerst)vakantie met je ouders gewenst!

Groet,
Lisette

Heidi

Hoi Amber,

Fijn dat het zo goed gaat. De huisbezoeken zullen je ook weer verrijken denk ik. Heel mooi en bijzonder. Super fijn dat je je ouders weer gaat zien en natuurlijk je zus Merel. Zal best een hele ervaring worden. Ga lekker genieten van elkaar en de mooie plekjes die daar zijn.Ook heel veel succes met de huisbezoeken en de projecten. Al is het nog ver weg dan wens ik je alvast hele fijne feestdagen met je familie.
Dikke kus van de buurtjes Leo Heidi Linda en Merel xxxx

Annemiek

Amber, wat leuk om al je verhalen te lezen. Je bent een top-meid!

Joan

Lieve Am, wat ben je toch heerlijk enthousiast! Enne.... ik zal opletten of je die taart krijgt hoor!!
Fijne vakantie toegewenst en veel succes met alle andere projecten! En natuurlijk heel veel plezier met je ouders en zus, maar we spreken elkaar voor die tijd nog wel denk ik zo!
xxx

Ben

hee am,

Super gaaf om allemaal te lezen wat je meemaakt. Heb respect voor je dat je dat allemaal ff doet! Weet je nog die soos bij ons in de kerk dat ik je voor gek verklaarde dat je in je 1tje daar heen wilde gaan?? Hahah. Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Die kinderen hebben maar geluk met jou!
Hele fijna vakantie alvast met je familie en de mensen daar.

Groetjes,
Ben Staat