MijnOegandareis.reismee.nl

Wat gaat het hard!

Vandaag al weer 11 november wat gaat het hard. Ik heb het nog steeds super naar mijn zin op de school. Nog 4 weken en dan hebben de kids vakantie, 2 maanden lang. De kids zijn nu druk aan het oefenen voor hun examens begin december. Deze examens bepalen of ze na de vakantie over gaan. Spannend dus! Het is al bijna 2 weken overdag erg warm en dan regent het 's nachts. Helemaal niet verkeerd. Ik geniet nog elke dag in dit mooie land tussen al deze mooie mensen. Hoe is het in Nederland? Liefs Amber.

Corien de Jong

Hoi Amber,
Wat een goed teken dat de tijd snel gaat!
Dat houdt in dat je het echt goed naar je zin hebt!
Ben zo blij dat je er zo van geniet!
Gr Corien

Afinus de Vries

Goed om weer te lezen hoe het met je gaat, sterkte en plezier daar.

Joan

Ha Amber, wat een heerlijk enthousiast verhaal weer! Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en wat een goed teken dat je de tijd zo hard vindt gaan! Voor jou straks wel wennen als de school 2 maanden dicht gaat! kan je dan iets in het weeshuis doen? dat vond je ook mooi en fijn om te doen toch?niks voor jou om daar 2 maanden vakantie te houden toch? Hier in Nederland wordt het heel langzaam kouder. We hebben prachtige dagen maar af en toe voel je dat het toch kouder wordt! Wat een verschil met Oeganda! Nou meis, dikke knuffel en veel succes weer!

Erik

Hoi Amber fijn dat je het goed naar je zin hebt, hier in Nederland wordt het nu echt herfst dus geniet maar lekker ook van het mooie weer heel veel groeten van ons allemaal

OPa en Oma K.

Veel succes lieverd.

Ko de Wolff

Hoi Amber,

Leuk om weer wat van je te lezen!
Hier overdag en 's nachts droog ; )

Groetjes!

Coby van Houdt

Hai wereledreizigster????leuk om je verhaal te lezen. Wat ga jij daar in de vakantie doen? School schoonmaken? Of ook iets ondernemen. Het is heel anders dan in Nederland zeker.
Welke klas,jaargroep begeleid je? Zijn de kinderen aanhankelijk? Wat een vragen he, Amber.
Veel succes hoor en God bless you! X

Clarie

Ha Amber,

Ik zit naast Jor op mijn laptopje en las eerst even mee met haar. Erg nieuwsgierig geworden, toch maar even je site opgezocht! Wat leuk om te lezen.... Je schrijft ook aantrekkelijk voor ons om te lezen, knap! Heel veel zegen op al je mooie werk daar. Hier is alles prima, mooie herfst met veel zonnige dagen. Ik volg je verder hoor, groetjes Clarie

Heidi Punt

Hoi Amber,

Leuk om weer iets van je te horen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. De tijd vliegt zeker. De klok is hier verzet dus het is rond half zes donker. Wat het weer betreft hebben we nog steeds niets te klagen. Het is nog niet echt koud geweest. Wat ga je de komende 2 maanden doen? Kijk weer uit naar je volgende stukje. Ik vind dat je leuk schrijft Amber!! Groetjes van ons allemaalxxxx

Maaike vd B

Hi lieve Am,
Super fijn dat je het zo goed hebt!
Hier in NL is het ook overdag regelmatig nat.
Maar nog niet heel koud.
En morgen komt Sinterklaas in het land.
Je bent, zoals je weet regelmatig " Onderwep aan tafel " hier en nou vroegen ze zich af of Sint ook in Oeganda kwam.....
Jurre ging bidden of de kinderen van Amber in Oeganda ook kadootjes konden krijgen van de Sint en ook vroegen ze zich af of hun schoenendoos die ze gevuld hebben bij jou terecht is gekomen ;-)