MijnOegandareis.reismee.nl

Jarig!

Hallo allemaal,

Een warme verjaardag, ''check'' die kan ook weer van mijn lijstje want warm was het zeker vandaag. De zon heeft heerlijk geschenen en daar heb ik lekker van genoten.

Vandaag ben ik met 54 kinderen van de school naar een tandarts project in Masese, Jinja geweest. Ik heb nog nooit zoveel tranen gezien op mijn verjaardag maar wat waren de kinderen stoer! Hetis ook niet niks, allemaal van die blanke mensen met mondkapjes en handschoenen die vervolgens je tanden of kiezen eruit trekken.De kinderen hebben super goed geluisterd en netjes op hun beurt gewacht. Om 13:30 waren we weer terug op school en toen heb ik nog even geoefend met schrijven met kinderen van Primary 1. Daarna zijn we lekker uiteten geweest.

Ik heb een super leuke verjaardag gehad die ik niet meer zal vergeten!

Groetjes Amber

Reacties

Reacties

bart en tieneke

Van harte gefeliciteerd meis met je 20e verjaardag. We zijn iedere keer weer benieuwd naar al je belevenissen. Een hele fijne tijd met al je kinderen.

Corien

Van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag, Amber!!
Deze zal je niet snel vergeten....
Leuk om je zo te volgen!
Groetjes

Annette K.

Hier ook nog een keertje gefeliciteerd hoor! Ook van Marco en de meiden! Ik heb de hele dag aan je gedacht! Leuk om weer wat van je te horen en te zien! Dikke kus!

Martine

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Bijzonder daar je verjaardag. Leuk om al je verhalen te lezen, echt een enorme ervaring. Goeie tijd daar xxxx

lenie kamsteeg

Lieve Amber, nog van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag.
Leuk om steeds weer jouw foto's te bewonderen,
Zo te zien heb je het goed naar je zin, leuk als jij op de foto staat met die lieve zwartjes.
Liefs van ons, we leven met je mee.

Bert en Lenie Kamsteeg

Johan en Bea

Ha Amber, nog van harte gefeliciteerd met je 20ste verjaardag. Deze ga jij nooit meer vergeten!! Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt daar en dat je je draai daar hebt gevonden.
Hartelijke groeten

Joan

Wat een bijzondere verjaardag lieverd, gefeliciteerd had ik je gister op facebook maar ook via je blog nog een keer van harte gefeliciteerd! Wat een nare ervaring voor die kinderen( die tandarts!) maar wat heerlijk dat ze jou bij zich wisten!
Fijn om steeds met je mee te mogen lezen en kijken.
Liefs!

Theo en Petra

Hoi Amber, ook namens ons nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat we via je blog op de hoogte kunnen blijven van je belevenissen. En mooi dat jij je gaven en talenten mag en kunt inzetten voor het welzijn van al die kinderen in je huidige omgeving, die zoveel minder hebben dan wij hier in Nederland gewend zijn.

Piet en Ellen Hooijmeijer

Dag Amber, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Zeker een bijzondere verjaardag. Wat een mooie lieve kinderen. geef ze maar veel knuffels.
Leuk om zo op de hoogte te blijven van je reis.
Een hartelijke groet vanuit Ridderkerk.

Erna de Wolff

Vanavond van een trotse moeder gehoord hoe goed je het daar hebt en dat je een bijzondere verjaardag hebt gehad! Echt gaaf, als nog van harte en een mooi nieuw jaar gewenst...

annetta hoegen

He Amber nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Een beetje laat, maar beter laat dan nooit.
We blijven leuk op de hoogte van je avonturen!
Een heel goed en gezond levensjaar toegewenst van ons allen uit Ridderkerk!

Wilma

Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat een speciale verjaardag zeg.
Je schrijft geweldig leuk! Ik kijk al uit naar je volgende verslag !
Veel (werk)plezier x

Hanneke de Groot

Ha Amber, allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ik wens je verder heel erg veel plezier en succes met alles wat je daar gaat doen en beleven. Geniet ervan.
Hartelijke groeten, Hanneke de Groot

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!