MijnOegandareis.reismee.nl

Verhuisd!

Hallo Allemaal,

Hoe gaat het in Nederland? Bij mij gaat het prima. Ik ben afgelopen donderdag 2 straten verderop verhuisd. Job en Jennie zijn namelijk voor een aantal weken naar Nederland. Ik verblijf nu bij een ander Nederlands gezin met 2 kinderen. Beide werken zij voor een Christelijk weeshuis. (Ik hoop er snel een kijkje te nemen).

Gisteren (zaterdag) ben ik met hun een project wezen bezoeken in de stad (Jinja). Dit was een Christelijk project voor straatkinderen en kinderen die het thuis erg moeilijk hebben. Dit project is opgezet door lokale mensen.Elke zaterdag komen deze kinderen bij elkaar ommuziek te maken, te dansen en sieraden te maken. Deze sieraden verkopen ze zodat ze van datgeld weer andere dingen kunnen organiseren. Het is mooi om tezien dat hoe moeilijk tekinderen het ook hebben, hun vertrouwen opGod ernorm is. Dat zie je ook in alles. Het was een mooie en leerzame middag. Ik hoop het binnenkort nog eens te bezoeken.

Op de school gaathet prima. Het is heel leuk om met de kinderen te oefenen in lezen of schrijven. Afgelopen vrijdag heb ik tijdens de kerkdienst voor de kleintjes het bijbelverhaal verteld. Zo leuk hoe al die koppies aandachting naar je zitten te luisteren. Nu Jennie naar Nederland is ben ik alleen op de school en dat gaat goed. Als de kinderen wondjes hebben ga ik die nu voor hun behandelen. Best spannend maar komt goed!

Groetjes Amber

Reacties

Reacties

Annette K.

Lieve Amber,
heel leuk om weer wat van je te lezen! Het klinkt alsof je je draai al helemaal gevonden hebt! Ook deze en de vorige foto's zijn erg leuk. Leuk om "jouw" kindjes en je werkplek te zien! Heel veel succes met alles!
We denken veel aan je!
Dikke kus van ons allemaal! XXX

tante Annette

Ha meis, wat bijzonder allemaal. En wat een ander leven.
Vrijdsg hopen je ouders en ik Job en Jenny te ontmoeten. Ben heel benieuwd.

Erna de Wolff

Hey Amber,
Leuk om je verhalen te lezen! Een bijbelverhaal in andere taal voorlezen...dat zal ook wel spannend zijn. Knap hoor. Kom je straks drietalig terug?

Marry Henk Uittenbogaard

Hoi Amber fijn dat alles goed gaat met je.
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag
.groetjes van ons.

t. wen

Geen amber alert maar Amber Mail!!! Altijd leuk om te lezen hoe het met je gaat. En volgens mij heb het goed, fijn! Enne... HAPPY BIRTHDAY! Knuffel van ons allemaal!

fam.de Jong Pelikaan 1

vanuit Ridderkerk willen we je van harte feliciteren met je verjaardag,vreemd dat je deze nu niet thuis kunt vieren,maar het is weer eens wat anders.
We lezen met interesse je belevenissen en wensen je veel kracht en wijsheid toe.
hartelijke groeten van ons beiden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!