MijnOegandareis.reismee.nl

Heel anders maar heel fijn!

Hallo allemaal,

Ik ben nu 6 dagen in Oeganda en heb meteen een ander leven. Maar het bevalt erg goed. Ik heb het ontzettend naar mijn zin op de school. De kinderen zijn erg lief en doen allemaal heel hard hun best in de les. Ik help in verschillende klassen. Baby class, Middle class, Top class en Primary 1. Dit zijn de jongste leerlingen en zijhebben dus veel hulp nodig. In Oeganda moeten kinderen al op hun 4e leren schrijven, dit moet dan ook veel geoefend worden.

Ik verblijf bij Job en Jennie. Job is Oegandees en Jennie is Nederlands.Ze zijn in 2013 getrouwd en wonen nu samen in Oeganda. Jennie doet heel veel voor de school en is hier dan ook elke dag te vinden. Samen met Jennie haal ik kinderen uit de klas om lezen of schrijven mee te oefenen. Dit is erg leuk en leerzaam (zeker voor mij). Als het nodig is verrichten wij ook medische handelingen.

Naast de school bezoeken Jennie en Job ook veel andere projecten waar ik erg benieuwd naar ben. Dit doen we vooral vanaf half december tot begin februari want dan hebben we kinderen vakantie. Ook gaan we in die tijd bij alle kinderen van de school langs om te kijken hoe ze leven.

Kortom genoeg bijzondere dingen te doen hier. Ik kijk elke dagmijn ogen uit en geniet ook elke dag.

Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Amber

Reacties

Reacties

bab

Gaaf lieverd! En wat leren ze vroeg schrijven, knap man. Geniet geniet en geniet!

ko de wolff

Hoi Amber,

Een heel andere omgeving, fijn dat je ervan geniet. Veel plezier daar en ik lees ook jouw berichten en kijk naar je foto's !

Erik

Hoi Amber fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt, kan mij voorstellen dat je heel veel leert. En dat wij in het rijke Europese het ontzettend goed hebben. Veel plezier en veel lieve groeten van ons s allemaal

Joan

Ha Amber, heerlijk zoals je schrijft: ik zie je genieten!
Ik vind je een kanjer! Liefs vanuit een kouder wordend Ridderkerk!

Margreet

Wauw Am, wat een andere wereld. Mooi om te zien en je verhaal te lezen. Heel bijzonder wat je daar allemaal doet. Trots op je lieverd.

Heidi

Hoi Amber,
Wat een aandoenlijke foto's zitten erbij van die lieve kinderkopjes. Zo krijgen wij ook een beter beeld van jouw leventje daar nu. Heel bijzonder. Op de manier hoe jij schrijft blijkt al dat je het goed naar je zin hebt. Fijn dat er mensen zijn zoals jij om de kinderen te helpen. Kijk weer uit naar je volgende stukje.
Liefs heidi

Annette K

Erg leuk om te lezen hoe je het daar hebt en dan zeker met de foto's erbij! Je klinkt lekker enthousiast! Ooo en wat lijken de kinderen veel op elkaar!
Veel succes hoor en we bidden voor je!
X Annette.

Larissa

Hai mop!

Wat een leuke foto's zeg! Fijn dat je ze daar zo kunt helpen :)
Ik spreek je wel weer op de app, haha!
Succes weer vandaag.

Kus xx

Wilma

Wat een overgang.... Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt! En leuke foto's, krijgen we hier ook beetje idee van hoe het daar is. Een klein beetje dan he.... Succes hoor!! xx

tante Annette

Ik komhet zien!

jowan

Hey

Mooi dat je het fijn vind en dat ze jou hulp goed kunnen gebruiken.


nog veel succes groetjes je neef.

Maaike (moeder van jennie)

Hallo Amber, net je link gekregen via Rien van Theo. Leuk nu kunnen we ook je verhalen lezen en volgen hoe goed jij je vermaak daar. Leuk om de foto die je erbij doet te bekijken . Geniet nog even van jennie en job dan gaan wij het een poosje doen. Veel succes daar. Groetjes maaike

Maaike

Wat fijn om te lezen dat je geniet van elke dag!
God is bij jou en zegent jou in wat je doet!
Mooi! Hou dat vast lieve Amber!

Fam. Pakvis

Dag Amber ,
Leuk je zo te volgen . Wij wensen je een fijne en leerzame tijd daar toe en geniet er van .
Groetjes van ons .

OPa en Oma Kooijman

Groetjes lieverd

bianca tamerius

Hallo Amber, wat leuk om je zo te vokgen. Geniet ervan!! Wij genieten op afstand mee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!