MijnOegandareis.reismee.nl

Ik ben er!

Hallo allemaal,

Ik ben in Oeganda! Wat was ik van te voren zenuwachtig maar dat was echt niet nodig. De vlucht was heel fijn en ging voor mijn gevoel lekker snel. Aangekomen in Entebbe mijn visum aangevraagd en toen in een taxi door naar mijn verblijf. Bij aankomst was hetal02:30, dus na een kort praatje meteen mijn bed ingedoken.

Diezelfde dag zijn we meteen naar Busaana gegaan. In Busaana kom je doormiddel van een boda (scooter), de rit duurt ong. 30á 40 minuten.Busaana is een arm dorp met een kerk en een school. The little angel school. Op deze school zitten rond de 250 kinderen. Tijdens schooluren help in de verschillende klassen met lezen, schrijven, kleuren enz.

Als de kinderen pauze hebben komt een groot gedeelte meteen naar je toe om even aandacht te vragen of te kroelen, daar benik dus ook heel de pauze mee bezig (wat ik helemaal niet erg vind).

Kortom alles gaat goed en heb het erg naar mijn zin. Foto's komen binnenkort want daar heb ik nog niet echt te tijd voor gehad.

Groetjes Amber.

Reacties

Reacties

Joan

Fijn hoor Amber dat het goed gaat en je het naar je zin hebt!
heerlijk om wat van je te horen!
Succes! Dikke knuf!

Ot

Fijn hoor Amber!

Opa en oma K.

Heerlijk een berichtje van je te hebben.
Fijn dat alles goed gaat.
Ga ervan genieten, We leven met je mee.
een knuffel.

Bram

Lieve amber wat fijn dat het vliegen goed ging. Ik heb de hele dag naar alle vliegtuigen gekeken en aan je gedacht.
Ga alle kinderen maar net zo kroelen als je bij mij altijd doet....Want dat is echt fijn!
Dikke kus van mij maar ook van papa mama en gup!

Ps lieve Am. Gaaf hoor je bent gewoon midden in je avontuur nu.
Ga enorm genieten van alles en geniet van je gave die God je heeft gegeven om je "werk" daar te doen. We zijn onwijs trots op je! Xx

t. wen

Lieve Am, fijn dat de reis goed is gegaan en je veilig aan bent gekomen.
En dan gelijk al aan de slag! Maar daar draai jij je hand ondertussen niet meer voor om. Kanjer!
XXxxx

Lisette & Michiel

Hey Amber,

Fijn dat je goed bent aangekomen en leuk om te horen dat je direct al aan de slag kan. Is Busaana de plek waar je voor langere tijd gaat blijven of ga je naar nog meer plekken? M.a.w wat is je missie?

Groetjes,
Lisette

Heidi

Hoi Amber,

Fijn om te horen dat je een prettige vlucht hebt gehad en veilig bent aangekomen. En direct aan de slag. Super! Al die kinderen zijn jou wel toevertrouwd. Ben blij dat je zo enthousiast bent. Draait in het weekend alles daar door of heb je ook een vrije dag?
XX

Daan en Margreet

Fijn lieve Am dat je reis goed was. Wat een leuk verhaal! Je avontuur is nu echt begonnen! Super hoor. Blij dat je het naar je zin hebt. Dikke knuffel van ons

Annette K.

Lieve Amber, heel leuk om je eerste verhaal te lezen! Wat vond ik je stoer toen je afgelopen woensdag in je eentje vanaf Schiphol vertrok en wat was ik blij te horen dat je veilig aangekomen was! Veel succes met alles en ik kijk al uit naar je volgende verhaal! Dikke kus, Annette.

Margo

Lieve Amber, wat een avontuur, nu al. Fijn dat je veilig bent aangekomen.
Van dat kroelen in Afrika...daar weet ik alles van, daar kan maar weinig tegenop!! Geniet ervan.

Dikke kroel van ons!!

sanne

lieve stoere am! wat ben ik trots op jou!! en wat fijn om dit bericht te lezen, geniet ervan!
dikke kus San

Erik

Goed om te lezen dat je goed ben aangekomen, en ook dat je het goed naar je zin hebt. Heel veel plezier

Maaike

Wat goed iets van je te lezen!
Je zit gelijk midden in je avontuur, super goed!
Heerlijk om te mogen kroelen met al die kids, daar ben je goed in!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!