MijnOegandareis.reismee.nl

Huisbezoeken

Reacties

Reacties

Annette K.

Lieve foto, Amber!
Ik heb echt heel veel bewondering en respect voor je!
Nog maar heel even en dan zie je je vader, moeder en Merel weer!
Geniet van de komende 2 weken! Veel plezier met elkaar!
Dikke kus en veel liefs van ons allemaal! Xxx

Heidi

Hoi Amber,

Wat leuk om je weer even van zo dichtbij te zien!! Wat een prachtige foto. je staat erop zoals je bent. De anderen foto's zijn trouwens ook schitterend. De huisbezoeken zullen af en toe best confronterend zijn geweest Ja Amber wij leven hier als prinsen en prinsessen en vinden alles maar gewoon en normaal maar dat is het zeer zeker niet!! Nu nog 2 nachtjes slapen en dan komen je ouders en Merel. Ga er maar lekker van genieten.

Dikke kus van alle puntjes!!!!

t. wen

Ik krijg kippenvel bij deze foto! Trots op m'n lieve nicht!

Afinus de Vries

Mooie foto's, Amber, deze is nog mooier dan de andere, sterkte en veel zegen op je werk, en een mooie tijd met ouders/zus.

Jan Bouwman

Prachtige foto!
Leuk je weer even te zien!
Veel plezier de komende tijd.
Bye
Jan

Joan

Lieve Amber,

Je bent een engel: ik zie het in bijna alle kinderoogjes: ze weerspiegelen het!

Dikke knuffel, ga jij maar lekker genieten de komende weken!!! xxx

tineke wielenga

Ik geniet ook van je verhalen en foto's! Fijne tijd met je ouders en Merel.

Sanne

wauw am! wat een prachtige foto, ik krijg er ook kippenvel van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!