MijnOegandareis.reismee.nl

Papa, mama en Merel zijn hier!

Hallo Allemaal,

Ik wil even laten weten dat papa, mama en Merel veilig zijn aangekomen. Ze hebben een goede vlucht gehad en om 02:30zijn we veilig bij ons verblijf aangekomen waar we de komende 9 dagen lekker gaan genieten met elkaar.

Groetjes Amber

Larissa

Geniet ervan schatjes! X

Annette Kleijwegt

Goed om te horen! Nu lekker 14 dagen van en met elkaar genieten!!!
Veel liefs van ons allemaal!!!

Piet en Ellen Hooijmeijer

Fijne tijd met elkaar.
Gezegende kerstdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
H.gr. Piet en Ellen

t. wen

Fijn dat ze veilig bij jou zijn. Pas goed op ze en geniet ervan! Xx

lenie kamsteeg

Leuk dat je even vertelt dat je ouders en Merel er zijn.
Oma zat in spanning, vertelde ze gisteren.
Hele fijne dagen met z'n allen en een goed en gezegend 2015 , lieve groeten van ons.
Bert en Lenie Kamsteeg

Hermien

Heerlijk ; genieten met elkaar !

Margreet

Fijn Am! Lekker genieten met elkaar!

Wilma

Wat leuk!! Fijne tijd met elkaar!

Erna

Fijn Amber...heel veel fijne dagen met elkaar!

Wil en Roel Meems

Beste Ewoud, Anneke, Amber en Merel,

Gezegende Kerstfeest en een gezond Nieuwjaar toegewenst. Geniet van alles wat jullie daar mee mogen maken.

Coby van houdt

Lieve allemaal, fijn dat jullie er zijn. Gezegende kerstdagen en een voorspoedig 2015. God bless you all, HE is about the whole world. Ook voor de kinderen en hun ouders daar Amber. Vanmorgen even Larissa gesproken!

annetta

Wat heerlijk om je ouders en zus weer te zien ! We wensen jullie fijne dagen met elkaar. En doe ze de hartelijke groeten. Doei xx

Heidi

Lieve buurtjes,

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van deze tijd en alvast een goed gezond en gelukkig 2015 toegewenst.

De buurtjes leo heidi linda en merel xxxx

Joan

Goed om te lezen! Wij waren 't weekend weg, ben blij dit nu te lezen! Geniet van elkaar! Hele fijne tijd toegewenst! Liefs van alle Wittekoeken

theo en petra

Fijn dat ze goed zijn aangekomen. Geniet er van met elkaar, en hele fijne kerstdagen!
Veel liefs, Theo en Petra

Lisette

Fijne vakantie! En een goede jaarwisseling toegewenst!

Groet,
Lisette